[Mplayer-felhasznalok] crop

Arpi arpi at thot.banki.hu
Fri Jun 28 20:32:47 CEST 2002

Hi,

> majusi mail-archivumot, es nem sikerult levagnom a kepet.
>
> Elore is bocs, de egy egysoros parancsot varnek valaszul, mert RTFM
> megvolt, csak a szememet kiszurva nem latom.(peldat se talaltam).
>
> Igy probalkoztam:
> mencoder Se7en-fr.avi -ovc copy -oac copy -vop crop=20:20:20:20 -o siker.avi
a gond a copy - az ugyanis a tomoritett framet masolja ujratomorites
nelkul, crop visoznty ugy nem lehetseges (ki is irja errort hogy crop
plugin nem toltheto be, csak olavsd el mencoder outputjat)

> Gondolom azert mert a -ovc copy-val a videostreamet egy-az-egyben atmasolom.
igen

> De nem tudom hogy hogyan kene atmasolni is meg levagni is, ujrakodolas
> nelkul.
olyat nem lehet
ez kb olyan mint ugy nezni jobbra hogy balra nezel

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu