[Mplayer-felhasznalok] crop

Khiraly khiraly at cia.hu
Fri Jun 28 18:23:41 CEST 2002

Hi!

Tudom hogy kivesezett tema, de elolvastam a man-t, a magyar doksit, a
majusi mail-archivumot, es nem sikerult levagnom a kepet.

Elore is bocs, de egy egysoros parancsot varnek valaszul, mert RTFM
megvolt, csak a szememet kiszurva nem latom.(peldat se talaltam).

Igy probalkoztam:
mencoder Se7en-fr.avi -ovc copy -oac copy -vop crop=20:20:20:20 -o siker.avi

Igy letrejon a siker.avi es _ugyanolyan, mint az eredeti(tehat meretre).
(Gondoltam, hogy egy 20x20-as negyzetben csak latnam ha levagott volna
valamit)

Gondolom azert mert a -ovc copy-val a videostreamet egy-az-egyben atmasolom.

De nem tudom hogy hogyan kene atmasolni is meg levagni is, ujrakodolas
nelkul.

Tehat amit szeretnek, hogy ne kodolja meg 1x nehogy a minosegje tovabb
romoljon.

probaltam igy is:
-vop crop 20:20:20:20
De akkor meg test.avi jon letre amibol feltetelezem, hogy rossz
parancssort adtam meg(test.avi a default nev)

Remelem nem megyek az idegeitekre, es efgy egysoros valaszt vagjatok be
legyszi.

Az mplayer az kb 3 orai.
divx4linux, opendivx, ffmpeg, lame van benne.
xv, x11, vesa, kimenet megy vele szepen.
(GF2MX400)

Szal egy parancssorral dobjatok meg (RTFM valasz _melle_)

Elore is koszonom!!!