[Mplayer-felhasznalok] SuSE8.0

Arpi arpi at thot.banki.hu
Fri Jun 28 13:40:18 CEST 2002

Hi,

> Az uhu -ban egy cpu-detect -es mplayer van ... gondolom ertheto okokbol.
> Amit te otthon forditasz magadnak a gepedre az ertelemszeruen jobb lesz.
> Mivel scripttel csinalom az mplayer csomagot ezert az akkor aktualis cvs
> kerul bele tehat mondjuk 2 het alatt elavul ... lehet, hogy a cd -re
> kene tenni a scriptet??? :o()

vagy kene hetente uj uhu csomag mplayerbol, amit a kedves luzer az mphq
vagy uhulinux download oldalrol letolthetne, vagy akar ezt egy uhu-ban
levo script is megtehetne neki egy kattintasra, a gyengebbek kedveert

amugy szerintem azer lassu neki, mert a suse-ba benne vannak a speci
audio/video driverek (nvidia, gatos, stb) az uhu-ba meg nincsenek, es
odaig mar nem er az esze hogy eszrevegye a kulonbseget

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu