[Mplayer-felhasznalok] SuSE8.0

Arpi arpi at thot.banki.hu
Fri Jun 28 13:36:59 CEST 2002

Hi,

> Nos...igen kb. etzt  a valaszt vartam...de mar megszoktam, hogy egy
> boffenesen kivul nem sok(k)ra jutok azokkal akik mar elrtek a "guru"
> szintet.

btw, arra meg nem gondoltal, hogy felemelkedj az RTFM szintjere?
odaig meg talan leereszkedhetnenk, de az 'olvasni is lusta vagyok'
felhasznalokat ignoraljuk vagy max leboffogjuk a te szavaiddal elve...

amikor erre jonnek a magadfajtak azzal hogy 'te sem ugy szulettel hogy
ertettel a linuxhoz' akkor jovok ra, hogy te sem ugy szulettel, hogy
tudtal olvasni, de sajnos ez azota sem valtozott meg...

egy teny: az mplayer nem klikkelgetos luzereknek valo.
azoknak ott a xine. nem mintha az lefordulna, de ha megis... :)

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu