[Mplayer-felhasznalok] SuSE8.0

John McKein grobs at freemail.c3.hu
Fri Jun 28 14:32:21 CEST 2002

Hello!!!

On Fri, 2002-06-28 at 12:12, Kerti Balazs wrote:
> Szoval felraktam az UHU Beta2-t es meglepodve tapasztalatam - tudtam, csak
> nem hittem el... - hogy ott figyel egy GUI-s - ugye jol mondom? - mplayer.
> Csakhogy ugy jaccca le a filmeket mint ha lassitott felvetel lennem
> illetve elcsuszik a hang es a kep. Hiaba allitgatom menet kozben, egy ido
> mulva megint elcsuszik. Illetve nem tudom konzolbol inditva lejatszani a
> filmet. Ez ugyan azon a gepen fut, mint amin SuSE7.3 alatt repeszt at
> mplayer.

Az uhu -ban egy cpu-detect -es mplayer van ... gondolom ertheto okokbol.
Amit te otthon forditasz magadnak a gepedre az ertelemszeruen jobb lesz.
Mivel scripttel csinalom az mplayer csomagot ezert az akkor aktualis cvs
kerul bele tehat mondjuk 2 het alatt elavul ... lehet, hogy a cd -re
kene tenni a scriptet??? :o()

grobs