[Mplayer-felhasznalok] SuSE8.0

Kerti Balazs kertib at marketorg.hu
Fri Jun 28 12:12:24 CEST 2002

On 28 Jun 2002, Veres Imre wrote:

> Na az biztos nem, inkabb max 2.9-es sorozat.

> Jah, miert ne, mi mindenhez ertunk... :-))

Szoval felraktam az UHU Beta2-t es meglepodve tapasztalatam - tudtam, csak
nem hittem el... - hogy ott figyel egy GUI-s - ugye jol mondom? - mplayer.
Csakhogy ugy jaccca le a filmeket mint ha lassitott felvetel lennem
illetve elcsuszik a hang es a kep. Hiaba allitgatom menet kozben, egy ido
mulva megint elcsuszik. Illetve nem tudom konzolbol inditva lejatszani a
filmet. Ez ugyan azon a gepen fut, mint amin SuSE7.3 alatt repeszt at
mplayer.