[Mplayer-felhasznalok] SuSE8.0

Fisher fisher at fisher.hu
Fri Jun 28 11:22:51 CEST 2002

> Nos...igen kb. etzt  a valaszt vartam...de mar megszoktam, hogy egy
> boffenesen kivul nem sok(k)ra jutok azokkal akik mar elrtek a "guru"
> szintet.

Ehm, de tudod, ha egyszer mar vki sok munkat olt bele, hogy legyen egy
dokumentacio, ami ott is van a gepeden, magyarul szal meg forditanod sem
kell, es le van irva benne a valasz a kerdesedre... Ha vigasztal, nekem
fingom nincs mit kell felraknod, de... ugye benne van a doksiban, hogy
milyen csomagokat kel feltenned.. ami ugye attol is fugg, hogy Te mi a
halalt akarsz beleforditani a mplayerbe.... szal le van irva, azokat
frankon felrakod, es remek lesz minden. Az eredeti kerdesed ugye meg az
volt, hogy regen miert ment, most meg miert nem megy.... hat... ne vedd
szemelyeskedesnek, nem batani akarlak, de talan aszert, mert a gep
gazdaja nem tudja mit csinalt :)) Unix alatt frankon kezben lehet tartani
a dolgokat, de azza biz munka van :)

> ui: a hugom jobbat erdemel...:-)))

Mindenesetre szimpatikus, hogy torodsz a hugoddal :)

----[Fisher]----------[http://fisher.hu]---[X]