[Mplayer-felhasznalok] SuSE8.0

Kerti Balazs kertib at marketorg.hu
Fri Jun 28 11:11:48 CEST 2002

On Fri, 28 Jun 2002, Fisher wrote:

> Vagy a noveree :)
>

> Balazska, van dokumentacio a csomagban, magyarul is. Azt olvasgasd
> eloszor, utana fogod lani, hogy mik kellenek a sikeres forditashoz. Ha
> megsem fordul a cucc, olvasd el meg1x, valamit biztos kifelejtettel. Ha
> akkor sem fordul, akkor szinten a dokisban le van  irva, hogyan  es mit
> kell ide elkuldni (a lanyok fotojan kivul :))

Nos...igen kb. etzt  a valaszt vartam...de mar megszoktam, hogy egy
boffenesen kivul nem sok(k)ra jutok azokkal akik mar elrtek a "guru"
szintet.

Mivel gyanitom, hogy Debian alapagyuak a valszolok, ezrt nem varhato el,
hogy leerszkedjenek egy SuSE szintre. En megis varok egy kicsit, hogy
hatha valaki probl segiteni.

Udv!
Balazs

ui: a hugom jobbat erdemel...:-)))