[Mplayer-felhasznalok] twinview

Gemes Tibor tib at biocon.bio.u-szeged.hu
Thu Jun 27 08:58:29 CEST 2002

Hello,

  A cél az, hogy a gép lejátszik a tv-n, míg én használom a monitoron.

  Szerintetek meg lehet oldani vhogy azt az nvidia twinview-t
  használva, hogy ha fullscreen-re váltom a lejátszást, akkor a tv
  kimeneten jelenjen meg a film teljes képernyőn, és a monitoron
  tovább tudjam használni a gépemet?

  Amikkel próbálkoztam:

  xv: ez a legígéretesebb, csak ekkor a monitoron lesz teljes
  képernyős, és a tv-n használhatnám a gépet én. Majdnem...

  dga, sdl: félig a moncsin, félig a tv-n megy a lejátszás. :)

  GeForce2 MX/MX400

--
Üdv:
 Tib                          mailto:tib at edge.stud.u-szeged.hu