[Mplayer-felhasznalok] divx4 harmadik menet:))

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sat Jun 22 14:21:57 CEST 2002

Hi,

> Köszönöm az eddigi biztatásokat. Sokszor elolvastam az idevonatkozó részeket,
> de nem jutottam tovább, ezért kérdeztem a listát, és nem lustaságból.
>
> Végre sikerült túljutnom a divx4opts problémán, de meg kell, hogy mondjam a
> "félretájékoztatás" néha rosszabb, mint a semmilyen.
> Ime:

En ezt inkabb ugy mondanam: az userek mindig hulyebbek mint amit
legmereszebb remalmaidban el tudsz kepzelni...

> NINCS ./install.sh az egész csomagban. Szerencsére azért van ./configure és
> make, make install sikerrel felment!

ha elolvastad volna, tudnad hogy az a divx4linux.tar.gz-re vonatkozik, abban
valoban van install.sh, nincs configure, es az ami miatt neked nem megy a
-divx4opts ahogy en es sokan masok ezt elmodtak...

> Vagy itt a másik gyöngyszem:

> Na tudod mit ir az az utolsó kérdés? Ideteszem:
>
> Q: Le akarom fordítani az MPlayer-t Minixre.
> A: .n is. :)
>
> Szóval ennek nem sok köze van az általam felvetett témához:(

De ha lenne koze, akkor sem ertened...

> MOst jön a lényeg ami mai napra rendeltetett nekem.
>
> Using pass3 control file: frameno.avi
> Font /home/vpista/.mplayer/font/font.desc loaded successfully! (140 chars)
> success: format: 0  data: 0x0 - 0x0
> ========= Sajnos ez a fileformátum ismeretlen vagy nem támogatott ===========
> = Ha ez egy AVI, ASF vagy MPEG file, lépj kapcsolatba a készítõkkel (hiba)! =
>
> Na jó, ha nem támogatott, akkor azt miért tudom lejátszani? Nem inkább valami
> más itt a gond?? Egyébként tényleg egy .avi fájlt próbálok kisebb méretûvé
> tenni.

talan torold le a te hibadbol keletkezett 0 byteos frameno.avi filet, ahogy
azt a doksi is irja, mint a 3 menetes tomorites kezdo lepese...

> Köszönettel veszek idevonatkozó idézeteket is a doksiból. .n biztos máshol
> keresem a megoldást.
majd nalam turelmesebbek megkeresik neked, jo? fel is olvassak?

A'rpi
--
Using GyS-Mailer3 GSM Edition :)