[Mplayer-felhasznalok] magyar docs

Jónás Zsolt jonci at freemail.hu
Fri Jun 21 03:07:11 CEST 2002

Hi,
> > > Kuldjek bugreportot? :)
> >
> > Igen.
Bocs, hogy csak most valaszolok, de a haverok felkaptak es levittek
a Balcsira ;)

> Patchet.
1, fogalmam sincs hogy csinaljam :)
2, holnap megszunik a net eleresem es majd csak szeptemberben lesz ujra,
ugyhogy most hajnalban nekialltam hogy mielobb el tudjam kuldeni a levelet
mielott meg kihuzom a kabelt :(

=== 1. ===
Hungarian/documentation.html:
A függelék - Készítõk
   //hianyzik a tartalom
A2 függelék - Maintainerek
   //hianyzik a tartalom
Appendix D - Known bugs
   // Még a cím sincs kiírva :)

=== 2. ===
documentation.html
3. Használat
3.1 Parancssor
3.2 Irányítás billentyûzetrõl
3.3 Irányítás LIRC-cel(Linux Infrared Remote Control)
3.4 Lejátszás hálózatról, vagy pipe-on keresztül
---
3. Usage
3.1 Command line
3.2 Control
  3.2.1 Default controls
  3.2.2 Controls configuration
    3.2.2.1 Key names
    3.2.2.2 Commands
  3.2.3 Control from LIRC
  3.2.4 Slave mode
3.3 Streaming from network or pipes

=== 3. ===
5. FAQ fejezet
   5.6. Enkódolás
  (^^^^^^^^ ez kimaradt a Tartalom jegyzekbol, pedig lejebb a HTML tartalmazza)

=== 4. ===
ez a pont csak elrendezes kerdese, de azert leirom
4.3 DVD FAQ a magyar doc-ban, az angolban ez az
5. FAQ section reszben kapott helyet a 4. CD/DVD section helyett

=== 5. ===
2.2.1.8. RealVideo
"RV20 és RV30 codec-ekkel zárt forrásúak. Jöv?beli támogatottságuk valószín?tlen. :("
az angol 'kicsit' mast ir... az angolban nem olyan szornyu jovokep van felvazolva :)

=== 6. ===
2.2.2.4. VIVO audio
"... then copy it into the /usr/lib/win32 directory" kimaradt a magyarbol
ertsd: kimaradt hogy hova masolja szegeny (l)user a codec-t ha mar egyszer letoltotte
igaz, a VIVO video-nal oda van irva

=== 7. ===
2.2.2.5. RealAudio
szinten elavult, az angol doksi szerint ujabb verziok is tamogatasa is megoldhato,
leiras ott

=== 9. ===
faq.html
nah ez az amit nem neztem at tuzetesen, mert mar golyoztak a szemelyik,
mert ossze-vissza fel vannak cserelve a kerdesek az angolhoz kepest a magyarban
a kerdes-valasz parosok
valamint nincs is mind meg

skin-hu.html
a kis illusztralo abra kimaradt ;)

users_against_developers.html, DVB, DXR3
erdekes olvasmany lehet azok szamara is akik nem tudnak angolul

---
Jonci