[Mplayer-felhasznalok] VCD kerdesek

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Jun 20 19:29:16 CEST 2002

Hi,

> A cd-iroval irt cd -k minosege szar. Audiocd -t pl. 1x sebesseggel lehet
> csak ugy megirni, hogy azt egy atlagos audio lejatszo valoban ugyanabban
> a minosegben jatsza le mint az eredeti volt.

igy van
es a sokszorosan irt adatcd sokkal hamarabb oregszik el mint a 2x-esen irt

> Jah audio cd is igy van.

igy

> A hibara valo reakcio stream -tol fugg. Mpeg eleg jol reagal, divx
> nemtom, de filmrol leven szo, nem kizart, hogy mukodne. Errol arpi talan
> nyilatkozhatna, hogy a divx mennyivel serulekenyebb mint az mpeg. Ha nem
> sokkal, akkor hasznalhatnank az audio, vagy a vcd format divx -hez is.

fogalomzavar 1000L.

az avi fileformatum hibaturese -10. tehat semmi, 1 bittol is eldobja magat.
annyi mazlid lehet, hogy ha van index a vegen, es az hibatlan, akkor tovabb
tud menni ha hiba van az adatokban, kulonben megall.

a divx az egy codec. van belole sokfele, v3.11, 4, 5 stb
a 3-as 4-es nem hibaturo
a divx5 mar mpeg4 compatiblenek vallja magat, amugy nem az.
ha az lenne, hibaturo is lenne. csak beixelni engedi a data partitioninget,
de szarul csinalja, annyira, hogy szabvanyos mpeg4 decoderek megborulnak
tole. szla jobb inkabb be se kapcsolni.
amugy a libavcodec dekodolaskor megprobalja javitani/atugorni a hibakat
mpeg4-nel, igy divx 4.5 eseten is, tobb-kevesebb, inkabb utobbi, sikerrel

ha libavcodeccel kodolsz mpeg4-be, az korrekt, hibaturo streamet csinal,
bar asszem nem defaultbol, de vannak ra opciok. rtfm...

amugy .so irt mode2-es cd-re avit, es viszi mplayer a -vcd opcioval (amugy
nem vcd, de a -vcd opcio hatasara olvas 2352-es sectormerettel)
amig el nem oregszik a cd vagy valik kicsit pontatlanabba (elkodpik) az
olvaso

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu