[Mplayer-felhasznalok] VCD kerdesek

John McKein grobs at freemail.c3.hu
Thu Jun 20 19:44:28 CEST 2002

Hello!!!

On Thu, 2002-06-20 at 17:59, Keller Attila wrote:
> Es ez mikor lesz ez a hiba ? Karcnal? vagy csak ugy pl. irasnal ?

A cd-iroval irt cd -k minosege szar. Audiocd -t pl. 1x sebesseggel lehet
csak ugy megirni, hogy azt egy atlagos audio lejatszo valoban ugyanabban
a minosegben jatsza le mint az eredeti volt.

> A wav is igy van ?

Jah audio cd is igy van.

> Az avi tamogatja ezeket a hibakat ? (gondolom nem igazan)
> A tamogatja alatt azt ertem hogy ha veletlen lesz benne egy ilyen hiba akkor
> megall, vagy tovabb megy ?

A hibara valo reakcio stream -tol fugg. Mpeg eleg jol reagal, divx
nemtom, de filmrol leven szo, nem kizart, hogy mukodne. Errol arpi talan
nyilatkozhatna, hogy a divx mennyivel serulekenyebb mint az mpeg. Ha nem
sokkal, akkor hasznalhatnank az audio, vagy a vcd format divx -hez is.

> Ha a meghajtom nem tamogatja a 99 cd-t akkor valami frissitessel ra lehet
> erre venni ?(pl arra gondolok hogy a meghajto tudna, csak a szoftver benne
> nem.)

Firmware frissites kezzel, vagy gyarto altal.

grobs