[Mplayer-felhasznalok] VCD kerdesek

Keller Attila mikimo3 at freemail.hu
Thu Jun 20 17:59:01 CEST 2002

Hi
On 2002. június 20. 17:33, John McKein wrote:

> Ha egy mpeg -ben egy kepkockan nehany pixel nem az eredeti az senkit nem
> erdekel. Ha warcraft3 -ban az utolso palyat nem tudod betolteni az
> komoly bosszusag.
Es ez mikor lesz ez a hiba ? Karcnal? vagy csak ugy pl. irasnal ?
A wav is igy van ?
Az avi tamogatja ezeket a hibakat ? (gondolom nem igazan)
A tamogatja alatt azt ertem hogy ha veletlen lesz benne egy ilyen hiba akkor
megall, vagy tovabb megy ?

> 99 -es cd -re siman :o)
Ha a meghajtom nem tamogatja a 99 cd-t akkor valami frissitessel ra lehet
erre venni ?(pl arra gondolok hogy a meghajto tudna, csak a szoftver benne
nem.)

Koszi,
Attila