[Mplayer-felhasznalok] VCD kerdesek

Veres Imre imre.veres at online.hu
Thu Jun 20 14:31:24 CEST 2002

On Thu, 2002-06-20 at 07:44, Erdőfi Tibor wrote:

> windows nero 5.5.7.2 feleti az jol csinalja az svcdt de az mplayerrel nem
> lehet :))

Szerintem Nero tiszta bug, de az svcd-iras biztosan. Nagy sz*rt ir, nem
SVCD-t (vagy legalabbis csak par asztali lejatszo tudja azt, amit a Nero
ir, szerencsere ezek a lejatszok a legelterjedtebbek). Persze ez csak a
sajat velemenyem, en ugyis vcdimager+cdrdao-t hasznalok, use linux
power...;-)

> a dvd felirata kepekben van tarolva azert teszi fel szoveg stilusu
> feliratott nem rakja fel.... ( meg)

Ja igen, ezt elfelejtettem irni Steve-nek, hogy emiatt kell a maestro es
subtool. Szoval ez csinal a szovegfile-bol kepeket...

> feliratott kulon nem tud :((( csak ha benne van az mpg-ben asztali lejatszo
> !!!!)

De meg lehet csinalni, nem? En irtam olyan cd-t, hogy asztali
lejatszoban lehessen kapcsolgatni a feliratok kozott...

SiX