[Mplayer-felhasznalok] VCD kerdesek

Erdőfi Tibor echo at kanizsa.hu
Thu Jun 20 07:44:26 CEST 2002

----- Original Message -----
From: "Veres Imre" <imre.veres at online.hu>
To: <mplayer-felhasznalok at mplayerhq.hu>
Sent: Thursday, June 20, 2002 10:33 AM
Subject: Re: [Mplayer-felhasznalok] VCD kerdesek

VCD-ként,

> Hogyan irsz svcd-t az mplayer-rel???

hello
windows nero 5.5.7.2 feleti az jol csinalja az svcdt de az mplayerrel nem
lehet :))

Te hulyebb vagy a sok eves atlagnal... semmilyen felirat formatumot nem
tudnak az asztali dvd-k
a dvd felirata kepekben van tarolva azert teszi fel szoveg stilusu
feliratott nem rakja fel.... ( meg)

> Erre windows-os tool-okat keress: tmpeg (avibol svcd-hez), maestro es
> subtool (a feliratok konvertalasahoz), es a vcdeasy (ez meg a cd-re
> irashoz).

 csinaltam en az svcd-t ajanlom es a feliratrott bele kell konvertalni a
filmbe maskepp nem megy

> Erre windows-os tool-okat keress: tmpeg (avibol svcd-hez), maestro es
> subtool (a feliratok konvertalasahoz), es a vcdeasy (ez meg a cd-re
> irashoz).

nincs mivel az mplayer nem tud cd-t irni meg....

> Szerintem ezt senki nem mondta Rajtad kivul; ilyen feature-oket meg nem
> raktak be Arpiek.

avira van kihegyezve....:)))
> [...]
> akkor nagyon nehez dolgunk lesz... ;-)
>
> Osszefoglalva:
>
> - Az mencoder (tudtommal) nem tud mpeg formatumot kesziteni, csak avi-t.
> Ehhez kell peldaul a divx4linux.
>
> - Szabvanyos vcd formatum a 352x288, de Neked tuttira nem ez kell. Ami
> Neked kell, az szerintem SVCD formatum, peldaul jo keparany 480x576 (ha
> kiszamolod, akkor 1:1.33 az arany) es 25 fps. Az elobb emlitett
> Windows-os tool-okkal ezeket meg tudod csinalni, sot akar azt is meg
> lehet csinalni, hogy valaszthatsz tobbfele felirat kozul az asztali
svcd 29.97 fps :))
feliratott kulon nem tud :((( csak ha benne van az mpg-ben asztali lejatszo
!!!!)

> Meg egy megjegyzes: A 950 megas mpeg rafer egy 80 perces cd-re, SVCD
> formatumban es 2352-es szektormerettel (es ez a szabvanyos, ugye)...

igazad van....
> Ha nagy baromsagot irtam, valaki javitson.
>
> SiX

echo