[Mplayer-felhasznalok] ac3 gond?

l4mer|E l4mer at lamer.hu
Thu Jun 20 00:33:04 CEST 2002

On Wed, Jun 19, 2002 at 01:30:54PM +0200, Alex Beregszaszi wrote:
> probald ki rendes ao -val (-ao oss peldaul, -ao arts marhara nincs

igen, probaltam. nem irtam le az osszes opciot, de ezt is probaltam es sok
mast is. ugyanaz.

viszont erdekes, hogy ugyanez a film egy korabbi cvs-bol (kb. 2 hetes)
forditva egy masik gepen nem jelentkezett a problema, azaz a filmet akadas
nelkul jatszotta, viszont ugyanabbol a cvs-bol nalam forditva tovabbra is
szaggatott.
ami kulonbozott, az a libace5.2, libace5.2-dev. ugyhogy megoldotott.

> de ha ez se jo akkor mencoderrel -ovc copy -oac copy -val csinalj ujat,
> mert ez non-interleaved avi igy seekelgetni kell a lejatszonak...

persze, elkezdtem ujraforditani az elso inditasi kiserlet utan, hogy
raferjen 2 db. 700 mb cd-re lathato minosegromlas nelkul, de azert irtam a
listara, mert milyenma', hogy rinyozz alatt jo es mplayer nem viszi ?? :-)
ket harom movie forditasa kozben akadas nelkul nezek egy masikat, sot
ekozben a cd-t is siman megirja 16x sebessegen, szal nemadiga' :-)

> (kiprobalhatod meg a -cache -t)

alapban 8 mega, de magam sem tudom, hogy miert allitottam be anno :-)

--
csa'
l4mer|E