[Mplayer-felhasznalok] divx4 harmadik menet:))

{asm} tf198 at hszk.bme.hu
Wed Jun 19 08:23:11 CEST 2002

Hali!

On Wednesday 19 June 2002 08:12, Steve Varadi wrote:
> Köszönöm az eddigi biztatásokat. Sokszor elolvastam az idevonatkozó
> részeket, de nem jutottam tovább, ezért kérdeztem a listát, és nem
> lustaságból.
Szivesen :)

> Végre sikerült túljutnom a divx4opts problémán, de meg kell, hogy mondjam a
> "félretájékoztatás" néha rosszabb, mint a semmilyen.
>
> Ime:
>
> NINCS ./install.sh az egész csomagban. Szerencsére azért van ./configure és
> make, make install sikerrel felment!
Ezek a doksibol reszletek.
Ertelemszeruen, ha ellatogatsz a honlapra, majd ott Download-ra klikkelsz, es
letoltod:
"Divx4 linux:
divx4linux-20011025.tgz - DivX4 codec
divx4linux-20020418.tgz - DivX5 standard codec"
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ezeket, es kicsomagolod, es itt megtalalod a hon
ahitott install.sh-t.
Ugy gondolom ehhez nem szukseges emberfeletti kepesseg (sot meg diploma se :)
). Ezt ne vedd sertesnek :)

> Vagy itt a másik gyöngyszem:
>
> Na tudod mit ir az az utolsó kérdés? Ideteszem:
>
> Q: Le akarom fordítani az MPlayer-t Minixre.
>
> A: Én is. :)
Az utolso kerdesig meg sose jutottam el, ugyanis nekem mindig mukodott a DivX
:) (hat van egy kis desync a doksiban :) )

--
Kitartas!!!
< {asm} >---< tf198 at hszk.bme.hu >