[Mplayer-felhasznalok] divx4 harmadik menet:))

Steve Varadi svaradi at usa.com
Wed Jun 19 08:12:57 CEST 2002

Köszönöm az eddigi biztatásokat. Sokszor elolvastam az idevonatkozó részeket,
de nem jutottam tovább, ezért kérdeztem a listát, és nem lustaságból.

Végre sikerült túljutnom a divx4opts problémán, de meg kell, hogy mondjam a
"félretájékoztatás" néha rosszabb, mint a semmilyen.
Ime:

> http://avifile.sourceforge.net"
> "Tömörítsd ki, és futtasd a ./install.sh scriptet

NINCS ./install.sh az egész csomagban. Szerencsére azért van ./configure és
make, make install sikerrel felment!

Vagy itt a másik gyöngyszem:

> akkor nem követted pontosan
> a fent leírtakat és/vagy elcseszett konfigod van (lásd az 5.1-es fejezet
> utolsó kérdését)."
> ^^^^^^^^^^^^^^^

Na tudod mit ir az az utolsó kérdés? Ideteszem:

Q: Le akarom fordítani az MPlayer-t Minixre.

A: Én is. :)

Szóval ennek nem sok köze van az általam felvetett témához:(

MOst jön a lényeg ami mai napra rendeltetett nekem.

Using pass3 control file: frameno.avi
Font /home/vpista/.mplayer/font/font.desc loaded successfully! (140 chars)
success: format: 0  data: 0x0 - 0x0
========= Sajnos ez a fileformátum ismeretlen vagy nem támogatott ===========
= Ha ez egy AVI, ASF vagy MPEG file, lépj kapcsolatba a készítőkkel (hiba)! =

Na jó, ha nem támogatott, akkor azt miért tudom lejátszani? Nem inkább valami
más itt a gond?? Egyébként tényleg egy .avi fájlt próbálok kisebb méretűvé
tenni.

Köszönettel veszek idevonatkozó idézeteket is a doksiból. Én biztos máshol
keresem a megoldást.

Kösz.
Üdv:
Pista