[Mplayer-felhasznalok] divx4opts ujra

{asm} tf198 at hszk.bme.hu
Wed Jun 19 01:02:31 CEST 2002

Hali!

On Wednesday 19 June 2002 00:38, Steve Varadi wrote:

> Na ez lehet, de mikor letöltöttem a 0.9pre5 verziot, abban már alapban
> benne van -irja a doksi- mégse akar működni. Megnéztem a libavcodec
> könyvtárat, ott van a helyén. Mégse fordul bele alapból?
> Vagy más a gond??
> Az egyik filmnél ezt irja ki:
>
> ==========================================================================
> Opening video decoder: [ffmpeg] FFmpeg's libavcodec codec family
> libavcodec: CPU flags: mmx mmxext sse
> Detected video codec: [ffdivx] vfm:5 (FFmpeg DivX ;-) (MS MPEG-4 v3))
> [...]

Egy dolgot kifelejtettem, de leirom mert latom, hogy nagyon nem tiszta a dolog
szamodra:

Ha van libavcodeced, akkor tudsz DivX-es filmeket lejatszani, es azon
keresztul kodolni:
   mencoder ... -ovc lavc -lavcopts ...

Ha van divx4linux-od felteve, akkor azzal is tudsz kodolni:
   mencoder ... -ovc divx4 -divx4opts ...

A lenyeg az, hogy a ket codec teljesen parhuzamosan van, tehat egyik sem fugg
a masiktol.
Azthiszem jol latom a helyzetet, ha nem akkor javitsatok ki.

Amugy ezert (is) kell a ./configure kimenetet lesegetni, hogy vajon
megtalalta-e a dolgokat.
Ha ott a divx4linux reszen nem talalja, akkor persze, hogy nem tudod
hasznalni.

--
Kitartas!!!
< {asm} >---< tf198 at hszk.bme.hu >