[Mplayer-felhasznalok] divx4opts ujra

Steve Varadi svaradi at usa.com
Wed Jun 19 00:38:13 CEST 2002

> esetleg mert nincs beleforditva
> azert
> mi masert

Na ez lehet, de mikor letöltöttem a 0.9pre5 verziot, abban már alapban benne
van -irja a doksi- mégse akar működni. Megnéztem a libavcodec könyvtárat, ott
van a helyén. Mégse fordul bele alapból?
Vagy más a gond??
Az egyik filmnél ezt irja ki:

Opening video decoder: [ffmpeg] FFmpeg's libavcodec codec family
libavcodec: CPU flags: mmx mmxext sse
Detected video codec: [ffdivx] vfm:5 (FFmpeg DivX ;-) (MS MPEG-4 v3))

Viszont a divx4 továbbra is hiányzik:((

Using pass3 control file: frameno.avi
Error: 'divx4opts' is not a mplayer/mencoder option
command line: -divx4opts

Mit kéne a forditáskor megadni neki, hogy beleforduljon, ha nincs most benne???

Köszi.
Üdv:
Pista
Best Regards: Pista,