[Mplayer-felhasznalok] DVD rip

Varga Tamás vtommy at freemail.hu
Tue Jun 18 11:09:45 CEST 2002

Sziasztok!

Eddig minden problémámat sikerült rtfm-el, vagy a levlista olvasásával
megoldani, de az átméretezéssel bajban vagyok. DVD leszedésére az alábbi
doc-ból kivágott scriptet használom:
rm frameno.avi
mencoder -dvd 1 -ovc frameno -o frameno.avi
mencoder -dvd 1 -divx4opts br=1100 -oac copy -o movie.avi -pass 1
mencoder -dvd 1 -divx4opts br=1100 -oac copy -o movie.avi -pass 2

Normál 4:3-as DVD-nél tökéletes, viszont 16:9-es DVD-t is 4:3-ba szedi le, ami
nyújtott képet ad. Mit kellene átírnom/beleírnom ebbe a négy sorban, hogy
16:9-es DVD-re is jó legyen?

(Közben persze próbálkozok a rtfm-el is, csak éppen nem értem ezt a részt,
sosem csináltam még ilyesmit)

A segítő válaszokat köszönöm:

Üdv:
Varga Tamás

ui: csatlakozva az előző threadhez, tényleg ez a legjobb lejátszó progi eddig,
nekem nem volt még megoldhatatlan bajom vele (eddig, de ez is az én hibámból)