[Mplayer-felhasznalok] mencoder hang nelkul

Kovacs Gabor gkovacs at laurel.hu
Mon Jun 17 13:18:15 CEST 2002

Sziasztok!
Le akartam masolni egy DVD-t a mencoderrel. A kep sikerult is, de a hanggot
valamiert nem szerette. Gyotrodtem vele egy darabig.
Ha megadtam neki, hogy magyar hangot akarok, akkor a kovetkezo volt a jelenseg:
 Selected DVD audio channel:128 language:hu
 Ez egy MPEG-PS formatumu file!
 DEMUXER: Tul sok  (4096 db, 8270549 bajt) video-csomag a pufferben!
 (talan ez egy nem osszefesult file vagy a CODEC nem mukodik jol)
 MPEG: Nincs hangfolyam... hang nelkul

Ha nem adtam meg, hogy melyik hang kell, akkor maskepp mukodik a dolog:
 Detecting audio codec:[a52] drv:14 (AC3-liba52)
 Opening audio coder: [liba52] AC3-liba52
 Using SSE optimized IMDCT transform
 a52: CRC failed!
 AC3: 4.0 (2f+2r) 48000 Hz 40.0 kbit/s
 Using MMX optimized resampler
 AUDIO srate: 48000 chans=2 sfmt=0x10 ratio:5000->192000
Majd amikor elkezdi a rogzitest, akkor:
 CBR PMC audio selected
 a52: error at resumpling
 a52: CRC failed!
 DEMUXER: Tul sok  (4096 db, 8270549 bajt) video-csomag a pufferben!
 (talan ez egy nem osszefesult file vagy a CODEC nem mukodik jol)
(ez utobbi ket sor ismetelve)

Mit csinalja, hogy mukodjon rendesen a hang is?

Kosz
Furtos