[Mplayer-felhasznalok] keresztkerdes ( ATI tvout , 5.1 hang)

Marki Attila marki.attila at vegyepszer.hu
Mon Jun 17 12:02:26 CEST 2002

1.
az (szerintem ) egyszerubbal kezdenem hogyan lehet 5.1 hangot kicsiholni
az mplayerbol ( -channel 6)
mik a perem feltetelek ( hardver , szotfver...) jelenleg egy Xwave 6000
es kartyaval probaltam de a ket master csatorna kozul csak az egyik
szol, haez nem alkalmas a feladatra akor modjatok olyat ami tuti
2.
ATI tv out expert 2000 kartya ( rage 128 3d rendesen megy , rage theater
chippel, kompozit, svhs kimenet ) mikent lehet a video kimenetet eltbe
lehelni ha valakinek van tapaszteleta segitsen.