[Mplayer-felhasznalok] Re: [Mplayer-felhasznalok] Xv támogatás helyreigazitás

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Mon Jun 17 09:35:48 CEST 2002

On Mon, Jun 17, 2002 at 09:03:09AM +0200, Pétervári Csaba wrote:
>  1. nem szoktam helyből levelező listára írni ha valami nem megy
>  2. fenn voltak a devel csomagok és ennek ellenére nem ment, a probléma
>  már megoldódótt.

Akkor legalabb megirhatnad mi volt a baj, hogy az archivumban meglegyen ha
mas is ezzel sziv :) Legalabb addig se minket zaklatnak vele.

> Képzeljétek én is informatikusként dolgozom egy kórházban, hozzán is
> jönnek olyan felhasználok akik, teljesen alap dolgokat nem tudnak,
> mégsem szarunk a fejükre, és nem nyomjük a kezükbe a program 500
> oldalas dokumentációját hogy keressék meg.

Csak tudod, Te ezert PENZT kapsz. Nagy kulonbseg. Az MPlayer meg igazabol
azert indult, mert Arpinak nem teccett hogy nincs egy normalis MPEG player
Linuxra. Az MPlayer-nek semmi anyagi vonzata nincs. Ha az ember a
munkahelyen X orat eltolt (ahol KENYTELEN - mint Te is - hulye problemakkal
es hulye userekkel foglalkozni), es utana otthon a szabadidejeben is
csesztetik olyan dolgokkal aminek raadasul nincs koze az MPlayerhez (inkabb
altalanos Linux dolog), meg nem olvassal el a doksit sem pedig ott van,
akkor szerintem jogosan kezd elege lenni a dolgokbol. Felre ne ertsd ezt
most NEM Rad vonatkozik, hanem ugy altalaban irom!!

> Szerintem nem lenézni kellene  a "Nagy linux guruknak" a többieket,
> hanem segíteni. Néha szerintem leszálhatnátok a földre, a többi haladó
> közé. :-))

OK, en is szoktam segiteni, de KONYORGOM, Linux problemakkal _NE_ az MPlayer
listan kelljen foglalkozni!!! Ha valaki ir a linux vagy linux-kezdo-re,
szerintem senki nem harapja le a fejet, sot mindenki szivesen segit neki. A
lenyeg itt az, hogy a MEGFELELO forumon tegye azt!

- Gábor