[Mplayer-felhasznalok] Xv támogatás helyreigazitás

Pétervári Csaba csaba at gek.compunet.hu
Mon Jun 17 09:03:09 CEST 2002

 Sziasztok!

 Nem állt szándékomban vitát gerjeszteni a listán,ezért mindenkitől
 elnézést kérek, senkit sem akartam megbántani.
 1. nem szoktam helyből levelező listára írni ha valami nem megy
 2. fenn voltak a devel csomagok és ennek ellenére nem ment, a probléma
 már megoldódótt.
 3. Szerintem ez a lista azért van, hogy az ember megkérdezze ha
 valami nem világos neki, de ezért ugy látszik csak lenézést kap
 cserébe.

Nem bunkózással kezdem én sem az első levelemet hanem egy problémára
kerestem megoldást.
Lehet hogy nem volt cinikus hangvételű a levél amit kaptam de én
minden esetre annak éreztem.
Senki sem vitatja hogy nagyon jó program az mplayer nekem is tetszik
ezért is szeretném használni.

Képzeljétek én is informatikusként dolgozom egy kórházban, hozzán is
jönnek olyan felhasználok akik, teljesen alap dolgokat nem tudnak,
mégsem szarunk a fejükre, és nem nyomjük a kezükbe a program 500
oldalas dokumentációját hogy keressék meg.
Ennek ellenére nincs gondom az mplyer dokumentácójával,én is végig
olvastam.

Szerintem nem lenézni kellene  a "Nagy linux guruknak" a többieket,
hanem segíteni. Néha szerintem leszálhatnátok a földre, a többi haladó
közé. :-))

Baráti üdvözlet és további sok sikert a programhoz

Rézemről a témát lezártnak tekintem

--

2002. június 17.
The Bat (TM) version 1.60m