[Mplayer-felhasznalok] Gyors hang

Little Lewis biga at lamer.hu
Sun Jun 16 18:55:36 CEST 2002

Csaba írta:

>Szasztok!
>
>Nézegettem a doksikat de nem találtam meg benne a problémámra a választ,
>video lejátszásnál nekem kicsit magasnak és gyorsnak tünik a hang.
>mi lehet a probléma
>via audio codecet használok
>
>Segítségeteket elre is köszönöm

Ha a kernelben levo via686 OSS-re gondolsz, nekem is ez volt vele,
hibas a drivere IMHO. Windozer alatt is csinalt ilyet, es linux alatt
is. (48k-n akart lejaccani
mindent). Ezert vettem egy normalis kartyat, azota semmi baj.
Megoldast nem talaltam ra, de aki tud, az ossza meg velem is :)

BiGA

--
Berlik Levente Istvan
University of Miskolc, Stundent of Electrical Engineering