[Mplayer-felhasznalok] Szerintem erre a user problemara van megoldas...

Testa testa at mailbox.hu
Sat Jun 15 13:10:33 CEST 2002

> Message: 1
> Date: Sat, 15 Jun 2002 00:35:52 +0200
> From: l4mer|E <l4mer at lamer.hu>
> To: mplayer-felhasznalok at mplayerhq.hu
> Subject: Re: Re: Re: [Mplayer-felhasznalok] XV tamogats meg mindig :-))

> zoltan mate megjegyzese nem cinikus hangvetelu volt ? :) nekem elso
> olvasasra annak tunt :-) persze nem akarlak (meg jobban) osszeugrasztani
> benneteket. (szerencse, hogy nem vagyunk a kocsmaban. mar ver folyna :-)

Legalabb lehetne kenyeret martogatni...

> [...]
>
> ez a szokasos menet, ezt igazolja az archivum is.
>
> ertheto, hogy a hulyet kaptok attol, hogy a juzer nem olvassa el a doksit,
> de ha egyenkent vagy akar egyszerre a fejetek tetejere alltok a turulmadar
> mellett, ez akkor sem fog valltozni. jellemzoen a windowsbol "megtert"
> userek nem olvasnak dokumentaciot. nem szoktak hozza. crack.nfo -t max, de
> az meg nemnagyon van linuxban (mplayerben plane nincs:) ok azok, akik meg
> nem jottek ra arra, hogy doksiolvassassal az esetek 95%-ban hamarabb
> talaljak meg a valaszt is mint esetleg 2-3 napon keresztul levelezni (mint

Nana mert windows ba annyi volt felment es futatta a jatekokat...
Meg elinditotta a windows commandert es klikk futott a video...

> ott azt szurja le az admin aki `man proginame' valaszt add barmilyen
> trivialis kerdesre is. (tudom, mert tobbszor volt benne reszem)

Ebben van egy olyan dolog hogy az angol nyelvu dokumentaciok hoz kell
angol tudas ami a kezdok nagyreszenek nincs meg megfelelo szinten...

> egyebkent a megoldast is ebben latom. nektek egyszeruen ignoralni kellene
> ezeket a leveleket es max akkor beleszolni, ha valaki egy hulye kerdesre
> meg nagyobb hulyeseggel valaszol.

Ez szerintem is igy van...
Talan segitene az is ha kiterjesztenetek a dokumentaciot...
Paar dolgott tobb helyen is leirni (Itt foleg a mencoder re gondolok) ...
(Mert paar hete voltam olyan esz hogy en is kerdeztem valamit ami a
doksiba volt (csak nem ott ahol kerestem) erre felhasznalokat kenne megkerni
hisz felhasznalokhoz szol:P)
Talan egy lama install rendszer se artana (egy csomag amibe van divx 5
divx 4 xvid mp3lame svgalib aalib xanim dvdnav playa xine avifile
openquicktime 3vix xmovie stb...) de ez valami kulon project lehetne ...
Nem is rossz otlett megcsinalom... Hozza jarultok hogy bele tegyem az
mplayert ???
(Tenyleg nem tudjatok hogy ,iert szall el folyton a playa ??? )

> tudom, hogy ez nem konnyu. ha elegedetten dolok hatra a szekben, hogy mar
> megint milyen franko kis cuccot/doksit heggesztettem ossze es erre jon egy
> lama aki megkerdi azt ami a doksi 5. soraban vastagon ki van emelve ->
> ergo le se sz*rta a munkamat...brr.. belegondolni is rossz :-)))

Ezert kell az olyan leveleket leszarni mert abbol csak a vitta lesz ha
felhuzod magad...

> mert latens mazochistak vagytok egytol egyig :-))))

 Az en velemenyem az mplayerrol hogy legalabb 100 embert ismerek aki
egezseggel hasznalja es nem ir a listakra hulyeseget(ellentetbe velem ;))
 Tehatt 101 userbol 1 ir a listakra es az csak azert mert hulye... :)

Bye
Testa