[Mplayer-felhasznalok] XV tamogats meg mindig :-))

Csan csani at lme.linux.hu
Sat Jun 15 02:36:11 CEST 2002

> igy van. ezert aki meg van elegedve az mplayer-el, az nyomjon egy
> reply-t
> erre a threadre :-)
En +.

Egyebkent hozazafuznem, hogy tenyleg az lenne a legjobb szerintem is, ha nem ti
valaszolnatok ezekre a levelekre, hanem altalatok megbizott ember(ek), akik
akkor sem kezdenek anyazni, ha 1000x kell nekik leirni azt, hogy 'rtfm'. ;P
Azok a megbizott emberek pedig toletek kerdeznek, ha vmi altaluk meg nem
valaszolhatoba utkoznek.
Ez azert is lenne jobb, mert akkor nektek sokkal tobb idotok maradna a
maganeletetekre (ha van :D) es foleg, hogy tovabb fejlesszetek ezt a kis
gyereket, mint ami az mplayer... ;)

Kerdes, hogy lennenek-e egyaltalan olyan onkent vallalkozo 'PR megbizottak' :),
akik elfogadnak (merthogy az lenne a fo kikotes), hogy a kesobbiekben ti
barmikor nyugodtan lebunkozhatjatok oket, ha huje kerdest tovabbitanak feletek... ;)

Udv,

Csan

Persze, kerdes, hogy ki(k) az(ok) az onkentesek, akik ilyenre vallalkoznanak.