[Mplayer-felhasznalok] XV tamogats meg mindig :-))

l4mer|E l4mer at lamer.hu
Sat Jun 15 00:35:52 CEST 2002

On Fri, Jun 14, 2002 at 10:24:18PM +0200, Arpi wrote:

> erdekes, a hozzank erkezo user reakciok, visszajelzesek inkabb azt mutatjak
> hogy /dev/null-ba kidobott ido amit ezzel toltunk, es a legrosszabb otlet
> az volt amikor opensource lett a program, na meg ingyenes is...

zoltan mate megjegyzese nem cinikus hangvetelu volt ? :) nekem elso
olvasasra annak tunt :-) persze nem akarlak (meg jobban) osszeugrasztani
benneteket. (szerencse, hogy nem vagyunk a kocsmaban. mar ver folyna :-)

> az userek nem hogy rtfmelni lustak/keptelenek, de anyazni/bunkozni/kioktatni
> etc (lasd angol levlistat is) minket azt raernek napi 24 oraban

azert ez igy ebben a formaban nem allja meg a helyet. ;) senki nem kezi
ugy a levelet, "he ti ott mi az anyukatok veres picsajat csinaltok ezzel a
szarral?? .. ez sem megy meg az sem megy..." szal ilyen nincs. olyan van,
hogy
- a kezdo kerdez valami trivialisat,
- aztan el van kuldve erteefemelni. (legtobbszor nem finoman)
- erre jon a megsertodes + anyazas.

ez a szokasos menet, ezt igazolja az archivum is.

ertheto, hogy a hulyet kaptok attol, hogy a juzer nem olvassa el a doksit,
de ha egyenkent vagy akar egyszerre a fejetek tetejere alltok a turulmadar
mellett, ez akkor sem fog valltozni. jellemzoen a windowsbol "megtert"
userek nem olvasnak dokumentaciot. nem szoktak hozza. crack.nfo -t max, de
az meg nemnagyon van linuxban (mplayerben plane nincs:) ok azok, akik meg
nem jottek ra arra, hogy doksiolvassassal az esetek 95%-ban hamarabb
talaljak meg a valaszt is mint esetleg 2-3 napon keresztul levelezni (mint
pld. linux kezdon)

ott azt szurja le az admin aki `man proginame' valaszt add barmilyen
trivialis kerdesre is. (tudom, mert tobbszor volt benne reszem)

egyebkent a megoldast is ebben latom. nektek egyszeruen ignoralni kellene
ezeket a leveleket es max akkor beleszolni, ha valaki egy hulye kerdesre
meg nagyobb hulyeseggel valaszol.

tudom, hogy ez nem konnyu. ha elegedetten dolok hatra a szekben, hogy mar
megint milyen franko kis cuccot/doksit heggesztettem ossze es erre jon egy
lama aki megkerdi azt ami a doksi 5. soraban vastagon ki van emelve ->
ergo le se sz*rta a munkamat...brr.. belegondolni is rossz :-)))

> idonkent, 1-1 ilyen level olvasasakor elgondolkodom hogy mi a f at szert
> csinaljuk...

mert latens mazochistak vagytok egytol egyig :-))))

cs'
--
l4mer|E
 ° windows ?