[Mplayer-felhasznalok] XV tamogats meg mindig :-))

Toth Csaba tocsa at inf.bme.hu
Fri Jun 14 23:26:41 CEST 2002

Sziasztok!

On Fri, 14 Jun 2002, Arpi wrote:

> na itt kezdodnek a problemak... ha mar ezt se tudja vki
> valaszolni nem fogok a kerdesre, inkabb stfa-zzal.

Segítek egy kicsit neked Árpi, s tenmagadat idézem (én is kérdeztem ezt
egyszer, s akkor összeírtad a dolgokat):

"
RTFM = read the fine manual (olvasd el a doksit)
RTFML = read the fine mailing list (levlistan van/volt szo rola)
RTFS = read the fine source (nezd meg a forrast, ez nincs meg dokumentalva)
STFA = search the fine archive (keress ra az archivumban)
STFW = search the fine web (keress ra a weben)
WTFM = write the fine manual (irjal rola doksit)
STFP = send the fine patch (kuldjel peccset)
DTDP = download the dev package

kene ilyen fourcc adatbazis homepagera :)

* a "fine" szo tetszes szerint helyettesitheto mas "szinonimakkal" :)

A'rpi / Astral & ESP-team
"

Persze Árpi itt nagyon burkoltan fogalmazott (as sweet at a sugar pie -
BOFH :>>>> ), ugyanis a fine szócska valójában "fuckin'"-al
helyettesítendő. Vagyis pl. RTFM ~= olvasd már el léci azt a kib. qva.
manualt b+.

Az STFP és a WTFM egy elég jó mondás :)

Üdv!

--