[Mplayer-felhasznalok] egergorgo

Khiraly khiraly at cia.hu
Fri Jun 14 23:03:40 CEST 2002

.so: bocsesz, hogy csk amost vlaszolok, de nem volt idom levelet irni.

Szoval ehhez az eger-bedugosdihoz:

Ha _valamelyik_ protokollal megy az eger, akkor mar nyert ugyed van.

Nalam az volt, hogy imps protokollal ment, de explorerPS/2-vel nem ment.
(tehat eloszor imps, aztan explorerps/2 protokollal 2x inditottam az
X-et es ugy mar jo volt).

Na szoval ha valamelyik protokollal hajlando elindulni, akkor mar csak
meg kell nezni, hogy hogyan inicializalja magat a protokol.
Imps protokol 6 karaktert rakuld az egerre, aztan kommunikal.

En valami nemet oldalon talaltam (kopirajtos) drajvert es abbol hamoztam ki.

Ha _SEMELYIK_ protokollal nem megy elsore akkor nincs 5letem.

addigis X, es gdm nelkul probald meg ezt:
echo -e '\363\310\363\144\363\120' > /dev/psaux

Annyit tudok meg hozzatenni:
Keress egy protokollt amivel megy(tok mindegy, hogy gombjai mennek-e),
es nezd meg, hogyan inicializalja magat.

Szerintem menni fog..;) Nem neked fogom elmagyarazni hogy keresd meg a
forraskodba, eleg nagy vagy mar...;DD

Aztan ha hulyeseg, akkor bocsesz, ez "csak" egy 5let, ami nalam bejott.

Khiraly

((P.S: Neztem a listaarchivumot, ez a flame/rtfm-ezes mindenkinek a
hibaja egy kicsit. Azert Lenard GaBornak is nagy egy kicsit az arca.
Kicsit tenyleg rosszul tud esni(foleg az elejen, de hozza lehet szokni),
dehat inkabb nem/vagy csak vegszuksegben kerdezek.

Viszont ami nem tetszik, hogy egyesek atveszik a fejlesztok szokasait.
Es ugyanolyan flagman beirjak rtfm, es meg tetszik is nekik.
Az mplayer-users-en mar jo sokan vannak.

Mert ugye doksi egyre jobban "elavul", tehat az uj infok mar nincsenek
benne, max a man page-ben 1-2 szavas magyarazat.

Ettol fuggetlenul a program kivalo, latszik hogy alazza az osszes
videoplejert. Csak mar az a szlogen nem jarja, hogy a legjobban
dokumentalt program....
Ezzel nem akarok megbantani senkit... csak eszrevetel.

Btw ha egy kicsit jobb lenne a "marketingje" az mplayer-nek, akkor mar
ilyen hogy xine nem is letezne...;))