[Mplayer-felhasznalok] XV tamogats meg mindig :-))

Arpi arpi at thot.banki.hu
Fri Jun 14 22:24:18 CEST 2002

Hi,

> Amennyi nekem lecsapódik ebbõl, ez igen bonyolult munka, mestermû!

erdekes, a hozzank erkezo user reakciok, visszajelzesek inkabb azt mutatjak
hogy /dev/null-ba kidobott ido amit ezzel toltunk, es a legrosszabb otlet
az volt amikor opensource lett a program, na meg ingyenes is...

az userek nem hogy rtfmelni lustak/keptelenek, de anyazni/bunkozni/kioktatni
etc (lasd angol levlistat is) minket azt raernek napi 24 oraban

idonkent, 1-1 ilyen level olvasasakor elgondolkodom hogy mi a f at szert
csinaljuk...

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu