[Mplayer-felhasznalok] XV tamogats meg mindig :-))

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Fri Jun 14 17:40:47 CEST 2002

On Fri, Jun 14, 2002 at 03:50:19PM +0200, Pétervári Csaba wrote:
> Kicsit bunkónak találtam a hozzászólásodat átolvastam a doksit, de nem

En meg lamernak a kerdest. tehat: 1:1 ;-)

Sorry, ilyenek vagyunk, ha nem teccik, hasznalj Windows MediaPlayert ;-)

> találtam, azért kicsit több segítséget elvártam volna nem vagyok kezdö a
> linux terén, de gondolom te sem igy születtél hogy mindent tudtál.

Mar bocsi, _DE_ szerintem az eleg kezdo dolog, hogy a development cuccokat
is tedd fel, ha forditani is akarsz valamit ...

Igen, en sem ugy szulettem. Azonban pl megtanultam olvasni, es nem kerdeztem
regen se olyanokat ami ott a doksiban.

Na, a tobbit majd az mplayer-flame listan a tobbiekkel ;-)

- Gábor