[Mplayer-felhasznalok] arts

Kalman Mariak (sirkalmi) sirkalmi.mplayer at mailbox.hu
Thu Jun 13 18:35:06 CEST 2002

Baker nem jovok ra, hogy melyik devel csomagot kell felpakolni, hogy
legyen arts. Mar az osszes a distribucioban fellelheto devel csomagot
felpakoltam aminek a neveben benne van a kde + a arts-devel csomagot is.

SuSE Linux 8.0
KDE 3.01

Nem lehet, hogy a mplayer nem tamogatja meg a KDE 3.0-at es azert nem
akar oszejonni?
A doksiban is belekukkantottam es nem talaltam erre vonatkozo infot.
(ami persze nem jeleni azt, hogy nincs benne csak lassan elobb olvasom
ki a bibliat mint a doksit az egyre novekvo terjedelme miatt :-)