[Mplayer-felhasznalok] Sun Blade 100

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Wed Jun 12 12:30:53 CEST 2002

On Wed, Jun 12, 2002 at 11:24:29AM +0200, Szép Csaba wrote:
> Hali!
>
> Délután egy Sun Blade 100-ra kellene Mplayert installalni.
>
> Azt tudom, hogy gcc kell hozzá, ezt már szereztem Solarisost.

www.sunfreeware.com ;-)
Solaris-os package-ek vannak jol. Marmint ha meg kene valami.

> Egyetlen dolog nem tiszta nekem.
> Kelleni fog az Xfree86 xserver vagy a Solaris8 sajat xserverevel menni fog valahogy. pl -vo sdl vagy barmi. Ki tud ebben segíteni??

Hatnem'tom. Azt nem probaltam, _DE_ egy Ultra10-en - igaz nem Solaris-szal
hanem SparcLinux-szal - fbdev-vel ment ;-) [divx lejaccas kircsi volt], X
alatt nem proszaltam. Elvileg x11 vo-val menne, de imho lassu. Azt nem'tom
hogy pl a Blade 100 az mit tud es mit nem, hogy ne sw-bol kelljen color
space convertion meg scaling ... mlib azer' legyen fenn vagy vmi, az elvileg
a VIS utasitasokat (kb mint az MMX intelnel) is hasznalja a Sparc
prockokbol, bar ennyire azert nem melyedtem bele ...

- Gábor