[Mplayer-felhasznalok] ac3 csuszik

Keller Attila mikimo3 at freemail.hu
Tue Jun 11 22:35:03 CEST 2002

On 2002. június 11. 21:48, Kalman Mariak (sirkalmi) wrote:
> Linux RTC init error in ioctl (rtc_pie_on): Permission denied
>
> Nincs koze al elottem hozzaszolohoz, de a kimenetet nezegetve
> eszembejutott, hogy ezt nalam is kiirja. Mi ez? Egyebkent megy minden
> jelenleg szepen, no problem.

http://www.MPlayerHQ.hu/DOCS/Hungarian/documentation.html
"
EGYÉB FUNKCIÓK
Az új kód a PC-k RTC-jét (Real Time Clock) használja erre a célra, mivel
ezzel sokkal pontosabb, +/- 1ms-os idõzítést lehet elérni
"

Gondoltam leforditom a xine-t is hogy azzal megy -e, de az el sem indul...
Amugy az sem lenne rossz hogy ha csak sima sztereonak jatszana le, es nem
probalna az ac3-mat, ha egyaltalan az ac3-tol van a csuszas.
Persze ezt a ni, idx-et mar probaltam de nem segitett.
Lehet hogy csak ugy leet megcsinalni, hogy atkonvertalom sima mp3-ba a hangot
?

koszi,
Attla

ui: Feltoltsek egy darabot a filmbol ?