[Mplayer-felhasznalok] Star Wars I. DVD feliratai

Arpi arpi at thot.banki.hu
Tue Jun 11 12:59:26 CEST 2002

Hi,

> Megnéztem a Star Wars I. (Baljós .rnyak) DVD-t Mplayerrel.
> A -slang hu hatására a magyar helyett a horvát feliratokat
> tette fel. Futtattam -v kapcsolóval és kinéztem, hogy a
> magyar felirat id-je 5. Elindítom -sid 5 kapcsolóval és
> ismét a horvát feliratok jönnek.
> Nemi próbálgatás után rájöttem, hogy a magyar feliratok a
> 10 és a 11 id alatt vannak. .ltalánosítva elmondható, hogy
> ha az adott nyelvhez kiírt kód n, akkor a felirat a 2n és a
> 2n+1 kóddal érhetõ el.

nem. altalanosan elmondhato, hogy a sw ep1 (es meg nehany)
dvd szarul van masterelve, valoszinu lucasek nem tudtak
megkulonboztetni a horvathot a magyartol aztan osszekevertek

a language tabla szerint az 5. track a magyar, ha nem az,
az nem az mplayer hibaja, hanem aki a tablaba azt irta...

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu