[Mplayer-felhasznalok] Star Wars I. DVD feliratai

Nagy Gábor ngabor79 at index.hu
Tue Jun 11 12:41:00 CEST 2002

Sziasztok!

Megnéztem a Star Wars I. (Baljós Árnyak) DVD-t Mplayerrel.
A -slang hu hatására a magyar helyett a horvát feliratokat
tette fel. Futtattam -v kapcsolóval és kinéztem, hogy a
magyar felirat id-je 5. Elindítom -sid 5 kapcsolóval és
ismét a horvát feliratok jönnek.
Nemi próbálgatás után rájöttem, hogy a magyar feliratok a
10 és a 11 id alatt vannak. Általánosítva elmondható, hogy
ha az adott nyelvhez kiírt kód n, akkor a felirat a 2n és a
2n+1 kóddal érhető el.
(Az Mplayerem verziója 0.90pre5)

Nagy Gábor

ui.

A program nagyon jó, minden elismerésem a készítőié!