[Mplayer-felhasznalok] Re: [Mplayer-felhasznalok] Proxy és .Ro Q encode

Csan csani at lme.linux.hu
Tue Jun 11 09:28:58 CEST 2002

Szia,

Quoting Arpi <arpi at thot.banki.hu>:

> az asf nem http-t hasznal, hanem asszem 2401 vagy ilyesmi porton sajat
> protokollt
>
> http proxyn nem fog atmenni
>
> lehet asf-et http-n is streamelni, de nalad biztos nem ugy van mert
> akkor
> mukodne

Aham, értem.

Még ezzel kapcsolatban:
A mellettem ülô kollegám a micorsops médiapléjerével tudja nézni a stream-et, és
ugyanazt a (http?) proxy-t használja. Ezek szerint valahogyan meg lehet oldani
az alkalmazás oldalon is a stream letöltésést/megjelenítését?

> Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux -

the Movie Player for the World

    * various portability fixes (cygwin, darwin, 64bit sparc/alpha)

;)

Üdv,

Csan

János Holányi