[Mplayer-felhasznalok] Radeon megint

Kis Gergely kisg at lme.linux.hu
Mon Jun 10 09:44:21 CEST 2002

Hello,

2002-06-09, v keltezéssel Arpi ezt írta:
> Hi,

> adj egy ilyen kartyat, es megcsinalom
> persze csak ugy, hogyha sikerult fixalni, megtarthatom a kartyat :)
Apropo: Hogy is all az a gyujtes, amit itt valaki szorgalmazott?
En szivesen beszallnek. (Nem sokkal, de sok kicsi sokra megy.)

Nekem leginkabb az kene, hogy a marvel g400 drivere vegre meg legyen
csinalva rendesen, es lehessen dri-t is hasznalni. (ne kelljen 4-8
megaval kevesebbet beirni az XF86Configba, hogy menjen normalisan a
TV-input.) Meg dri menjen a 2nd headen...

De pl. egy Parhelia-ba is beszallnek, mivel 2-3 ev mulva mar lehet, hogy
olyan kartyam lesz :-) Ehhez mondjuk tobb ember kell, mert legalabb 130
kHUFot kell osszeszedni.

Udv,
kisg