[Mplayer-felhasznalok] DVD lejatszas meg mindig lassu nalam

Veres Imre imre.veres at online.hu
Mon Jun 10 09:52:33 CEST 2002

On Sun, 2002-06-09 at 20:23, András wrote:
> Beke Veletek!
>
> Ismet jelentkezem, mert hiaba szenvedek, nem megy a DVD
> lejatszas akadozas
> nelkul az Mplayerrel

Lehet, hogy abszolut nem fog segiteni, de nehany tippem van, en
rengeteget kinlodtam vagy 2 eve, amikor nem tudtam rendesen masolni
vinyorol vinyora, elindult 2M/sec-cel, aztan 500M utan mar csak
3-500k/sec volt. Ket dolog segitett nagyon:

1. A kernel doksik (meg az alaplap doksijanak) tuzetes atvizsgalasa az
alaplapi chipsetekkel kapcsolatban.

2. man hdparm.

Ezutan mar (rendesen bekonfigolt kernel, optimalizalt hd-kezeles)
stabilan ment 6M/sec-cel. Persze azota mar mas az alaplap, meg aminden,
elmultak az ilyen bajaim. Hatha most is segit.

SiX