[Mplayer-felhasznalok] mpsub

Khiraly khiraly at cia.hu
Mon Jun 10 01:55:10 CEST 2002

Mult honapban en is jelentettem bugot.
Msizerint ha a .mps formatumban a 2 szam utan nincs szoveg, akkor ott
megakad a beolvasas.

Tehat:
2 3

4 6
Ez lenne a szovewg.

Tehat itt megakad a 2 3 -nal, es nem olvassa tovabb.

Amit en tudok ajanlani(ha a gabucino 5lete nem jonne be)
Torold ki az ENTERT:

FORMAT=TIME
NOTE=MPlayerSub test file v0.1

	63	4
Karácsony csak egyszer van,

Ebbol ez legyen:
FORMAT=TIME
NOTE=MPlayerSub test file v0.1
63
4
Karácsony csak egyszer van,

De ha kuldesz emilt, nekem van .mps-ben PinkFloyd-TheWall subom.
Es az igy nez ki:

FORMAT=23.98

1529 102

Karácsony csak egyszer van,

2 102

és minden lány és fiú,

2 102

már jó előre izgul

Gabucino <gabucino at mplayerhq.hu> irta:

 Balint Bekeny didn't RTFM :
 > 	63	4
 Ezeket ha a sor elejere irod akkor nemjo?
 63 4

 > de valamiert nem tudja betolteni az mplayer
 > es ezt irja ki:
 >
 > SUB: Detected subtitle file format: mpsub
 > SUB: Read 0 subtitles.
 Mindig mondtam hogy lez szarul implementalta mpsubot :)

 > A TITLE-hez, AUTHOR-hoz, NOTE-hez mind1 mit irok?
 Tokmind1 mert mplayert nem erdekli

 > A TYPE es FORMAT gondolom jo igy...
 Csak a FORMAT szamit.. De azt a reszt mar kitoroltem a leveledbol :))

 > De a FILE-hez nem tudom pontosan mit kell irni
 mind1

 --
 Gabucino

 <Pontscho> (4k - s packetbe csak a furdoruham fer el:)