[Mplayer-felhasznalok] ketgorgos eger :)

Khiraly khiraly at cia.hu
Mon Jun 10 01:34:31 CEST 2002

Ejnye. Pedig megigertem, hogy nem leszek offtopik.
Arpi bocs.
Tehat ha M$ az eger, akkor ExplorerPS/2 protokollal alapbol mennie kell.
Ha veletlenul nem menne, akkor rakulditek ezt az egerre:
echo -e '\363\310\363\144\363\120' >/dev/psaux
Termeszetesen X inditasa elott, es GPM nelkul(jobb azt fel se rakni).
Az XF86Config-4-be ezt:

Section "InputDevice"
        Identifier      "Configured Mouse"
        Driver          "mouse"
        Option          "CorePointer"
        Option          "Device"                "/dev/psaux"
        Option          "Protocol"              "ExplorerPS/2"
        Option          "Buttons"               "7"
        Option          "ZAxisMapping"          "6 7"
EndSection

lama at khiraly:/usr/local/games/wolf132$ cat ~/.xinitrc
xmodmap -e " pointer = 1 2 3 6 7 4 5 "
exec gnome-session

lama at khiraly:/usr/local/games/wolf132$

Ugye a pointersorrend az igy van:
1 balgomb
2 jobbgomb
3 kozepso lenyomva
es igy tovabb.

Xtermbe beirva is muxik.
Pl az oldalso gombra lehet tenni a beszurast(kozepso gomb lenyomva).
Szal ugy cserelgeted ossze-vissza ahogy jol esik.

Egy valamire kell ugyelni:
Az Xf86Cionfig-4 fajlba az _UTOLSO 2_ gombra gorgessen(Zaxismappping),
mert kulonben ha a 4 5 -re rakod, akkor
a 6 7  gombra is _UGYANAZT_ fogja csinalni mint a 4 5 -re.
EZERT kell xmodmappal atrakni a gombokat, ugy, hogy jo legyen.

Ha valami meg nem tidzta zargathatsz.

Aztan bocs az offtopikert.

Jónás Zsolt <jonci at freemail.hu> irta:

 Hi,

 >  Rotfl ;o) en meg a 7 gombossal szenvedek (MS Intelly egy gorgovel).
 >  Johetne
 >  ide is az az X, mert a ket gorgo, ha jol szamolom akkor 5 gomb, +2 a
 >  left es
 >  right mb. Plz nekem is ide is nekem is plz!
 nem fog menni azzal a config-gal,
 nekem is MS Intelly van de nem megy, a ket oldalso gomb a jobb gombnal
 es a gorgo lenyomva gombnal felel meg mukodes kozben,
 legalabbis ugy mukodik linux alatt, sza mukodik csak szarul
 letezik egyaltalan megoldasl?! kezdek mar ketelkedni...

 Jonci