[Mplayer-felhasznalok] Radeon megint

Mezei Zoltan mz269 at ural2.hszk.bme.hu
Sun Jun 9 22:44:00 CEST 2002

Hali!

> johir, hogy lesz 8500hoz open source driver...
> (forras portal.fsn.hu)

Az mplayerben meg megy jol mostmar nekem.
A vidix driverek gozom sincs, hogy miert de nalam a /usr/bin konytarba
kerultek. Miutan atraktam a /usr/lib/mplayer/vidix konyvtarba oket az
mplayer mar megtalalja... Igy a vidixes lejatszas megy jol most. + a
8500 LE valtozathoz, amin a QL azonositoju chip van nem igazan jo a
radeon_vid.c 681. sora koruli resz, mert igy megjelenik egy ocsamny
rozsaszin csik a kepernyo baloldalan. Ezt meg nem tudtam megoldani... De
valaki megcsinalhatna :-)

Zizi