[Mplayer-felhasznalok] Radeon megint

Mezei Zoltan mz269 at ural2.hszk.bme.hu
Sun Jun 9 21:25:48 CEST 2002

Hali!

Radeon 8500-as videokartyam van. A problema:

mplayer -vo xvidix akarmi.barmi

No vidix driver name provided, probing available ones!
Error opening/initializing the selected video_out (-vo) device!

vosub_vidix: Couldn't find working VIDIX driver

Exiting... (End of file)

mplayer -vo {sdl/xv/x11} akarmi.barmi

nagy fekete kepernyo, vagy esetleg kis fekete ablak (attol fuggoen, hogy
fs-e)

Hang van. Az mplayert forditasakor engedelyeztem a vidix-et. rootkent
probaltam futtatni a programot. Megneztem a doksiban a vidix-es
peldakat, azok alapjan sem tudtam megreparalni.

Valakinek tippje, hogy mit tegyek meg?

Zizi