[Mplayer-felhasznalok] DVD lejatszas meg mindig lassu nalam

Jónás Zsolt jonci at freemail.hu
Sun Jun 9 20:36:21 CEST 2002

Hi,

> Ismet jelentkezem, mert hiaba szenvedek, nem megy a DVD
> lejatszas akadozas
> nelkul az Mplayerrel. Igaz, Windows alatt is csak a Matrox
> DVD Player-rel
> megy zokkenomentesen, minden mas "csodalejatszoval"
> (PowerDVD, WinDVD stb)
> szornyen szaggat. Azert szerintem egy Celeron 2 733-as procival
> illene tokeletesen mennie, foleg Matrox G400-as kartyaval. A
Celeron 1 400 at 66-os procival ment tokeletese a lejatszas windows
es linux alatt is aztan csereletem egy P3 600 at 100-ra es onnantol kezdve
a mese dvd-ket alig jatsza, inkabb csak akadozik az mplayer. Elohasztam
azt az mplayert amelyik meg anno a Celeronon jol vitte, az is megakadt neha,
nemtom mi lehet a baj. A'rpiek szerint senki sem panaszkodott.
Nalam pedig akkor sem megy most mar GUI-val normalisan a lejatszas,
csak console-on "nice -n -19" elotaggal. vidkartya: Matrox g200

Igaz a proci csere elott vagy utan volt egy teljes linux ujra install,
lehet nem tettem fel valami csomagot ?!

Jonci