[Mplayer-felhasznalok] DVD lejatszas meg mindig lassu nalam

András sadness22 at freemail.hu
Sun Jun 9 20:23:37 CEST 2002

Beke Veletek!

Ismet jelentkezem, mert hiaba szenvedek, nem megy a DVD
lejatszas akadozas
nelkul az Mplayerrel. Igaz, Windows alatt is csak a Matrox
DVD Player-rel
megy zokkenomentesen, minden mas "csodalejatszoval"
(PowerDVD, WinDVD stb)
szornyen szaggat. Azert szerintem egy Celeron 2 733-as procival
illene tokeletesen mennie, foleg Matrox G400-as kartyaval. A
legfurcsabb,
hogy ugyanannyi processzoridot zabal Mplayernel ezzel a
CPU-val is, mint Celeron I 533-assal.
Ami meg kulonosebb, hogy miert 16-17% a "video_out CPU
usage" egy Matrox
kartyan, a dekodolas pedig miert emeszt fel 75-76 %-ot???
Egy 720x576-os
DivX-et AC3 hanggal tokeletesen jatszik le ugyanez a konfig.
Raadasul ott 0%
a video_out CPU usage es 66% a dekodolas (ez ertheto, hisz
libavcodec).
A DVD lejatszo nem lehet ludas, hisz kiprobaltam stream
copy-val is, a
merevlemezrol is ugyanugy szaggat a lejatszas. A hdparm
beallitasai egyebkent
jok. az mga_vid is friss akarcsak a CVS, amit naponta
frissitek, de eddig
sajnos mindegyikkel gyatra nalam a DVD lejatszas. Van
valakinek tippje, hogy
mi lehet a bibi? Esetleg megis gyenge egy ilyen proci a
DVD-hez? Vagy
az alaplap lenne a ludas, amely egy gagyi 6VIA81P tipus
Apollo pro 133
chipsettel???

        Koszonettel:

                                A Remete