[Mplayer-felhasznalok] ketgorgos eger :)

Jónás Zsolt jonci at freemail.hu
Sun Jun 9 19:39:35 CEST 2002

Hi,

>  Rotfl ;o) en meg a 7 gombossal szenvedek (MS Intelly egy gorgovel).
>  Johetne
>  ide is az az X, mert a ket gorgo, ha jol szamolom akkor 5 gomb, +2 a
>  left es
>  right mb. Plz nekem is ide is nekem is plz!
nem fog menni azzal a config-gal,
nekem is MS Intelly van de nem megy, a ket oldalso gomb a jobb gombnal
es a gorgo lenyomva gombnal felel meg mukodes kozben,
legalabbis ugy mukodik linux alatt, sza mukodik csak szarul
letezik egyaltalan megoldasl?! kezdek mar ketelkedni...

Jonci

ps: hwsw-n inditottam anno forumot, nem is valaszoltak szinte... :(