[Mplayer-felhasznalok] ketgorgos eger :)

Khiraly khiraly at cia.hu
Sat Jun 8 19:35:41 CEST 2002

Ehh. Ez tenyleg ROTFL, mert amikor itt sirtam Arpi elhajtott a p*csaba,
hogy ez abszolut offtopik.
Pedig a megoldast is bevagtam.
.so: pl ilyen is elofordult:
eger nem megy. masik eger bedug, azzal megy, majd runtime-csere
es megy a regivel is. Erre is leirtam a megoldast.
Na de nem offtopikolok feleslegesen.

Bye,
 Khiraly

"Miklos Bagi Jr." <joschy at mailbox.hu> irta:

 > Ennek oromere lecci kuld el az XF86Config - od, meg hogyan csinaltad,
 mer
 > a budos picsaert nem birom beloni az enyem :)

 Rotfl ;o) en meg a 7 gombossal szenvedek (MS Intelly egy gorgovel).
 Johetne
 ide is az az X, mert a ket gorgo, ha jol szamolom akkor 5 gomb, +2 a
 left es
 right mb. Plz nekem is ide is nekem is plz!

 Udv: MBJr.